O Yπουργός Παιδείας, με την ιδιότητα μάλιστα του ακαδημαϊκού, δεν δικαιολογείται, ούτε το Σύνταγμα το οποίο υπηρετεί να αγνοεί ούτε την Ιστορία να την προσπερνά ή να την παραποιεί.
Και ο κ. Ανδρέας Δημητρίου, δυστυχώς, και το Σύνταγμα αγνοεί και την Ιστορία προσπερνά.
1. Αγνοεί ότι σύμφωνα με το Σύνταγμα, προς το οποίο έδωσε πίστη διαβεβαίωσης, το Υπουργείο Παιδείας αποτελεί συνέχεια της Ελληνικής Κοινοτικής Συνέλευσης, η οποία έχει ως αρμοδιότητα το χειρισμό θρησκευτικών και εκπαιδευτικών υποθέσεων της ελληνοκυπριακής κοινότητας. Και η παιδεία της ελληνοκυπριακής κοινότητας είναι η ελληνοκεντρική. Το Υπουργείο Παιδείας, καμιά αρμοδιότητα δεν έχει να αποφασίζει για την Παιδεία των Τουρκοκυπρίων ούτε να διαφοροποιεί τον ελληνοκεντρικό χαρακτήρα της Παιδείας των Ελληνοκυπρίων. Κάθε απόπειρα προς την κατεύθυνση αυτή, είναι παράνομη και αντισυνταγματική.
2. Τις διακοινοτικές συγκρούσεις του 1963 δεν τις προκάλεσαν "εξτρεμιστικές ελληνοκυπριακές οργανώσεις". Τις προκάλεσε το στρατιωτικό πραξικόπημα της ηγεσίας της τουρκοκυπριακής κοινότητας σε συνεργασία με την Τουρκία, με στόχο την κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας. Και της αντίστασης κατά του τουρκικού πραξικοπήματος ηγήθηκε ο Πρόεδρος και Αρχιεπίσκοπος Μακάριος.
3. Ο Υπουργός Παιδείας οφείλει να γνωρίζει ότι, εναντίον της Κυπριακής Δημοκρατίας και της νόμιμης κυβέρνησής της, διενεργήθησαν δύο -και όχι ένα- στρατιωτικά πραξικοπήματα. Εκείνο της Ελληνικής Χούντας και της ΕΟΚΑ Β, το 1974, και το άλλο, της Τουρκίας και της τουρκοκυπριακής ηγεσίας, το 1963. Δεν νομιμοποιείται να αφορίζει μόνο το ένα και το άλλο να το προσπερνά, ως δήθεν "διακοινοτική σύγκρουση", για την οποία ευθύνονται οι εξτρεμιστικές οργανώσεις των δύο πλευρών. Αυτό ισοδυναμεί με ιστορική παραχάραξη και με ίση κατανομή ευθυνών και στις δύο κοινότητες για τη διχοτόμηση της Κύπρου.
4. Ο Υπουργός Παιδείας οφείλει να γνωρίζει ότι το τουρκικό πραξικόπημα του Δεκεμβρίου του 1963 ήταν καλά προετοιμασμένο και σχεδιασμένο από την Τουρκία και άλλες δυνάμεις, και αν δεν υπήρχε η αντίσταση του Κυπριακού Ελληνισμού, το κυπριακό κράτος δεν θα υπήρχε από τότε, και ούτε ο ίδιος θα είχε την τύχη να ήταν υπουργός ανεξάρτητης Δημοκρατίας.
5. Παραπέμπουμε τον κ. Υπουργό, και όσους έχουν τις ίδιες με αυτόν απόψεις για το 1963, στην πρόσφατη ιστορική αποκάλυψη της τουρκικής εφημερίδας "Ταράφ"(14 Ιανουαρίου 2009), σύμφωνα με την οποία, από το 1959, η ισραηλινή Μοσσάντ άρχισε να εκπαιδεύει μέλη της τουρκοκυπριακής τρομοκρατικής οργάνωσης ΤΜΤ. Ασφαλώς, όχι για να εργασθούν για τη στερέωση της Κυπριακής Δημοκρατίας, η οποία μόλις είχε ιδρυθεί, αλλά για να προετοιμαστούν να την ανατρέψουν.
Επιτέλους, ας προσπαθήσουν να διαβάσουν σωστά την Ιστορία ορισμένοι, αντί να τη διαστρεβλώνουν, χάριν μικροκομματικών σκοπιμοτήτων και έμμονων ιδεολογικών και άλλων μανιοκαταθλίψεων...
Και ο κ. Ανδρέας Δημητρίου, δυστυχώς, και το Σύνταγμα αγνοεί και την Ιστορία προσπερνά.
1. Αγνοεί ότι σύμφωνα με το Σύνταγμα, προς το οποίο έδωσε πίστη διαβεβαίωσης, το Υπουργείο Παιδείας αποτελεί συνέχεια της Ελληνικής Κοινοτικής Συνέλευσης, η οποία έχει ως αρμοδιότητα το χειρισμό θρησκευτικών και εκπαιδευτικών υποθέσεων της ελληνοκυπριακής κοινότητας. Και η παιδεία της ελληνοκυπριακής κοινότητας είναι η ελληνοκεντρική. Το Υπουργείο Παιδείας, καμιά αρμοδιότητα δεν έχει να αποφασίζει για την Παιδεία των Τουρκοκυπρίων ούτε να διαφοροποιεί τον ελληνοκεντρικό χαρακτήρα της Παιδείας των Ελληνοκυπρίων. Κάθε απόπειρα προς την κατεύθυνση αυτή, είναι παράνομη και αντισυνταγματική.
2. Τις διακοινοτικές συγκρούσεις του 1963 δεν τις προκάλεσαν "εξτρεμιστικές ελληνοκυπριακές οργανώσεις". Τις προκάλεσε το στρατιωτικό πραξικόπημα της ηγεσίας της τουρκοκυπριακής κοινότητας σε συνεργασία με την Τουρκία, με στόχο την κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας. Και της αντίστασης κατά του τουρκικού πραξικοπήματος ηγήθηκε ο Πρόεδρος και Αρχιεπίσκοπος Μακάριος.
3. Ο Υπουργός Παιδείας οφείλει να γνωρίζει ότι, εναντίον της Κυπριακής Δημοκρατίας και της νόμιμης κυβέρνησής της, διενεργήθησαν δύο -και όχι ένα- στρατιωτικά πραξικοπήματα. Εκείνο της Ελληνικής Χούντας και της ΕΟΚΑ Β, το 1974, και το άλλο, της Τουρκίας και της τουρκοκυπριακής ηγεσίας, το 1963. Δεν νομιμοποιείται να αφορίζει μόνο το ένα και το άλλο να το προσπερνά, ως δήθεν "διακοινοτική σύγκρουση", για την οποία ευθύνονται οι εξτρεμιστικές οργανώσεις των δύο πλευρών. Αυτό ισοδυναμεί με ιστορική παραχάραξη και με ίση κατανομή ευθυνών και στις δύο κοινότητες για τη διχοτόμηση της Κύπρου.
4. Ο Υπουργός Παιδείας οφείλει να γνωρίζει ότι το τουρκικό πραξικόπημα του Δεκεμβρίου του 1963 ήταν καλά προετοιμασμένο και σχεδιασμένο από την Τουρκία και άλλες δυνάμεις, και αν δεν υπήρχε η αντίσταση του Κυπριακού Ελληνισμού, το κυπριακό κράτος δεν θα υπήρχε από τότε, και ούτε ο ίδιος θα είχε την τύχη να ήταν υπουργός ανεξάρτητης Δημοκρατίας.
5. Παραπέμπουμε τον κ. Υπουργό, και όσους έχουν τις ίδιες με αυτόν απόψεις για το 1963, στην πρόσφατη ιστορική αποκάλυψη της τουρκικής εφημερίδας "Ταράφ"(14 Ιανουαρίου 2009), σύμφωνα με την οποία, από το 1959, η ισραηλινή Μοσσάντ άρχισε να εκπαιδεύει μέλη της τουρκοκυπριακής τρομοκρατικής οργάνωσης ΤΜΤ. Ασφαλώς, όχι για να εργασθούν για τη στερέωση της Κυπριακής Δημοκρατίας, η οποία μόλις είχε ιδρυθεί, αλλά για να προετοιμαστούν να την ανατρέψουν.
Επιτέλους, ας προσπαθήσουν να διαβάσουν σωστά την Ιστορία ορισμένοι, αντί να τη διαστρεβλώνουν, χάριν μικροκομματικών σκοπιμοτήτων και έμμονων ιδεολογικών και άλλων μανιοκαταθλίψεων...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλες οι απαντήσεις που έχουν ως στόχο να προάγουν τον διάλογο και την ανεύρεση της αλήθειας καλοδεχούμενες, σχόλια και απαντήσεις που είναι εκτός θέματος και δεν ταιριάζουν σε έλληνες θα απορρίπτονται χωρίς κανέναν ενδοιασμό .