Φλώρινα 30.1.2011. Οι υποσχέσεις και τα λόγια των πολιτικών μας ηγητόρων αποδείχθηκαν αέρινα. Σκοπός τους ήταν μόνο να μας καθησυχάσουν, όπως καθησυχάζεις ένα ζώο πριν το σφάξεις.
Το τραίνο, συνδεδεμένο εδώ και έναν αιώνα με την ιστορία και την φυσιογνωμία της πόλης μας, από σήμερα, 30 Ιανουαρίου παύει πια να σφυρίζει. Θύμα και αυτό στον βωμό του ...
διαβάστε περισσότερα
διεθνούς κερδοσκοπικού κεφαλαίου του ΔΝΤ, και των εδώ πρακτόρων του.
Κάθησαν με χαρτί και μολύβι, και υπολόγισαν ότι είμαστε ασύμφοροι, και δεν πρέπει να έχουμε βολική και φθηνή, λαϊκή συγκοινωνία με το κέντρο. Βλέπετε, λεφτά μπορεί να υπάρχουν, αλλά προς το παρόν τα χρειαζόμαστε για να χρηματοδοτήσουμε την "απεργία πείνας" των 300.
Εμείς, που είμαστε εφοπλιστές, όπως και οι φοιτητές μας, πρέπει να πηγαίνουμε Θεσσαλονίκη πληρώνοντας διόδια-χρυσάφι στον Πολύμυλο και τα Μάλγαρα, και να καίμε βενζίνη-χρυσάφι επίσης, για μια δουλειά στην Θεσσαλονίκη.
Το τραίνο ήταν πάντα μια διέξοδος στην γεωγραφική μας απομόνωση. Τώρα θα μας λείψει, και όχι μόνο συναισθηματικά.
Δυστυχώς σήμερα η Νέα Τάξη, και οι εγχώριοι πρατηριούχοι της, μας φέρνουν 3 αιώνες πίσω, πριν την επινόηση του σιδηροδρόμου.
Το τραίνο, συνδεδεμένο εδώ και έναν αιώνα με την ιστορία και την φυσιογνωμία της πόλης μας, από σήμερα, 30 Ιανουαρίου παύει πια να σφυρίζει. Θύμα και αυτό στον βωμό του ...
διαβάστε περισσότερα
διεθνούς κερδοσκοπικού κεφαλαίου του ΔΝΤ, και των εδώ πρακτόρων του.
Κάθησαν με χαρτί και μολύβι, και υπολόγισαν ότι είμαστε ασύμφοροι, και δεν πρέπει να έχουμε βολική και φθηνή, λαϊκή συγκοινωνία με το κέντρο. Βλέπετε, λεφτά μπορεί να υπάρχουν, αλλά προς το παρόν τα χρειαζόμαστε για να χρηματοδοτήσουμε την "απεργία πείνας" των 300.
Εμείς, που είμαστε εφοπλιστές, όπως και οι φοιτητές μας, πρέπει να πηγαίνουμε Θεσσαλονίκη πληρώνοντας διόδια-χρυσάφι στον Πολύμυλο και τα Μάλγαρα, και να καίμε βενζίνη-χρυσάφι επίσης, για μια δουλειά στην Θεσσαλονίκη.
Το τραίνο ήταν πάντα μια διέξοδος στην γεωγραφική μας απομόνωση. Τώρα θα μας λείψει, και όχι μόνο συναισθηματικά.
Δυστυχώς σήμερα η Νέα Τάξη, και οι εγχώριοι πρατηριούχοι της, μας φέρνουν 3 αιώνες πίσω, πριν την επινόηση του σιδηροδρόμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλες οι απαντήσεις που έχουν ως στόχο να προάγουν τον διάλογο και την ανεύρεση της αλήθειας καλοδεχούμενες, σχόλια και απαντήσεις που είναι εκτός θέματος και δεν ταιριάζουν σε έλληνες θα απορρίπτονται χωρίς κανέναν ενδοιασμό .