Επεκτείνουν ολοένα και περισσότερο οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ την παρουσία τους στο εγχώριο λιανεμπόριο τροφίμων, εκμεταλλευόμενες την αδυναμία των μικρών να τις ακολουθήσουν στον πόλεμο τιμών και να ανταποκριθούν στην οικονομική κρίση και στην κάμψη της κατανάλωσης. Η τάση αυτή αποτυπώθηκε ξεκάθαρα στα οικονομικά αποτελέσματα για το σύνολο του 2010, όπου στη συντριπτική πλειονότητά τους η συνέχεια ΕΔΩ
οι δυνατοί αύξησαν τις πωλήσεις τους και κατάφεραν να διευρύνουν τα μερίδιά τους στην αγορά. Άνοδο 6,3% παρουσίασαν οι πωλήσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος το 2010 και ανήλθαν σε 1,56 δισ. ευρώ έναντι 1,47 δισ. ευρώ το 2009 κυρίως λόγω της επιθετικής πολιτικής τιμών. Ανάλογη εικόνα εμφάνισαν οι πωλήσεις στο δ' τρίμηνο, καθώς ενισχύθηκαν κατά 5,5% και έφθασαν στα 431 εκατ. ευρώ. Η διοίκηση του βελγικού ομίλου στον οποία ανήκει η ΑΒ δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένη από τις οικονομικές επιδόσεις της θυγατρικής της. ΔίκτυοΚατά τη διάρκεια του 2010 η ΑΒ προσέθεσε 7 νέα καταστήματα στο δίκτυό της και πλέον λειτουργεί συνολικά 223 σημεία. Αν και οι πωλήσεις της επηρεάστηκαν από την κρίση, καθώς υποχώρησαν κατά 4,1%, στα 2,71 δισ. ευρώ, η Carrefour Μαρινόπουλος διατήρησε τα μερίδιά της κυρίως λόγω της επέκτασής της με νέα καταστήματα. Όπως ανακοίνωσε ο γαλλικός όμιλος, τα νέα καταστήματα που προστέθηκαν στο δίκτυο κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς αντιστάθμισαν τις απώλειες εσόδων που εμφάνισαν τα υφιστάμενα σημεία. Η Carrefour, πάντως, εμφανίζεται αποφασισμένη να συνεχίσει το επενδυτικό της πλάνο. Υπολογίζεται πως τη διετία 2011-2012 θα επενδύσει περίπου 100 εκατ. ευρώ για την αναμόρφωση και τον εκσυγχρονισμό περίπου 35 μεγάλων καταστημάτων, ενώ συνολικά διαθέτει 538 σημεία πώλησης. ΜεγέθηΑυξημένες κατά 3% αναμένονται σύμφωνα με πληροφορίες οι πωλήσεις του ομίλου Σκλαβενίτης για το 2010. «Ορισμένα από τα νέα καταταστήματα, όπως αυτό στην Καλλιθέα, ξεπέρασαν τις προσδοκίες», αναφέρει χαρακτηριστικά πηγή από την εταιρεία. Η εταιρεία της οικογένειας Σκλαβενίτη θα συνεχίσει και το 2011 την πολιτική των προσφορών και των μειωμένων τιμών, δαπανώντας περίπου 4 εκατ. ευρώ γι' αυτό το σκοπό. «Η μείωση των τιμών είναι μονόδρομος καθώς βλέπουμε πως ο κόσμος το έχει ανάγκη», ανάφερει η ίδια πηγή και προσθέτει πως οι τιμές πώλησης του ομίλου είναι 1% κάτω σε σχέση με πέρυσι. Περαιτέρω για το 2011 προγραμματίζεται η λειτουργία 8 νέων καταστημάτων στην Αττική. Ανάλογη αύξηση πωλήσεων της τάξης του 3% παρουσίασε ο όμιλος Βερόπουλος, υπερβαίνοντας για πρώτη φορά το 1 δισ. ευρώ. Σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, η διοίκηση του ομίλου θα επιδιώξει να διατηρήσει αυτό το ρυθμό ανάπτυξης και το 2011, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλες οι απαντήσεις που έχουν ως στόχο να προάγουν τον διάλογο και την ανεύρεση της αλήθειας καλοδεχούμενες, σχόλια και απαντήσεις που είναι εκτός θέματος και δεν ταιριάζουν σε έλληνες θα απορρίπτονται χωρίς κανέναν ενδοιασμό .