Εσείς βάζετε την πατρίδα σε κίνδυνο...ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΓΕΛΙΟΙ...
Μειώσεις αλλά και ποινές για τα διόδια
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ- ΨΕΥΤΟΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...ΕΔΩ
Μειώσεις αλλά και ποινές για τα διόδια
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ- ΨΕΥΤΟΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...ΕΔΩ
Μειώσεις στις τιμές των διοδίων , αλλά και ποινές σε αυτούς που δεν θα πληρώνουν προβλέπει συμφωνά με πληροφορίες το πακέτο των αλλαγών που εξετάζει το Υπουργείο Υποδομών στις συμβάσεις κατασκευής των νέων αυτοκινητόδρομων. Οι διαπραγματεύσεις που αναμένεται να ολοκληρωθούν τις επόμενες εβδομάδες γίνονται με τις εταιρείες και τις τράπεζες που συμμετέχουν στις κοινοπραξίες κατασκευής αυτών των έργων. Παράλληλα αναμένεται να προχωρήσει η χιλιομετρο-χρέωση, η κατασκευή παράπλευρου δικτύου και να υπάρξουν ειδικά μέτρα για τις εσωτερικές διελεύσεις στις περιοχές, όπου λειτουργούν σταθμοί διοδίων.
Αδικίες στο σύστημα χρέωσης των διοδίων αναγνωρίζουν πλέον και οι κατασκευαστές των νέων οδικών αξόνων .
Σε συνέντευξη Τύπου οι εκπρόσωποι των κοινοπραξιών που κατασκευάζουν τους πέντε μεγάλους αυτοκινητόδρομους με συμβάσεις παραχώρησης, τόνισαν την ανάγκη να ολοκληρωθούν σύντομα οι διαπραγματεύσεις για την αναθεώρηση των συμβάσεων και άφησαν μάλιστα ανοιχτό το ενδεχόμενο, στο πλαίσιο των αλλαγών, να συζητηθεί και η μείωση των διοδίων.
Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και των εταιριών αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο Μάρτιο. Εξετάζεται να μειωθούν έως και 50% τα διόδια όπου τα έργα είναι σε εξέλιξη, να διατεθούν κάρτες για τοπικές κινήσεις ,αλλά η μη πληρωμή να θεωρείται παράβαση του ΚΟΚ και να υπάρχει ποιντ σύστεμ.
Επίθεση στο κίνημα «δεν πληρώνω δεν πληρώνω», εξαπέλυσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Ο κ. Πεταλωτής υποστήριξε ότι το «δεν πληρώνω» δεν είναι κίνημα, αλλά «τζαμπατζήδες» και σημείωσε ότι «αντίσταση και μαγκιά, όταν αυτά που δεν πληρώνει κάποιος τα πληρώνει πολλαπλάσια ο διπλανός του, δεν γίνεται».
Το κίνημα αυτό βάζει σε κίνδυνο το ελληνικό Δημόσιο τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και πρόσθεσε ότι πρέπει να σεβαστούμε τις συμβάσεις που ισχύουν μέχρι να αναθεωρηθούν.
«Εφόσον είναι υποχρέωση όλων των πολιτών να πληρώνουμε, θα πληρώνουμε όλοι και κανείς δεν μπορεί να κάνει τον μάγκα και μάλιστα ανέξοδα», ανέφερε.
Σε ενάμιση χρόνο αναμένεται να εφαρμοστεί και το σύστημα της χρέωσης των διοδίων ανάλογα με τα χιλιόμετρα που θα διανύουν οι οδηγοί. Η αρχή θα γίνει από την Εγνατία. Τουλάχιστον δύο και τρεις φορές την ημέρα αναγκάζονται να πληρώνουν πολλοί κάτοικοι της βορειανατολικής Αττικής για πάνε και να έρθουν από το σπίτι στη δουλειά τους .
Το υπουργείο Υποδομών επισημαίνει ότι οι διαπραγματεύσεις έχουν ως στόχο να στηριχθούν τα έργα και «κάθε ρύθμιση είτε για τα διόδια, είτε για άλλο θέμα θα γίνει με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον».
Οι αλλαγές στις συμβάσεις κατασκευής των νέων δρόμων θα κυρωθούν από τη Βουλή.
ΠΗΓΕΣ: ΝΕΤ - ΝΕΤ FM - ΑΠΕ/ΜΠΕ
Αδικίες στο σύστημα χρέωσης των διοδίων αναγνωρίζουν πλέον και οι κατασκευαστές των νέων οδικών αξόνων .
Σε συνέντευξη Τύπου οι εκπρόσωποι των κοινοπραξιών που κατασκευάζουν τους πέντε μεγάλους αυτοκινητόδρομους με συμβάσεις παραχώρησης, τόνισαν την ανάγκη να ολοκληρωθούν σύντομα οι διαπραγματεύσεις για την αναθεώρηση των συμβάσεων και άφησαν μάλιστα ανοιχτό το ενδεχόμενο, στο πλαίσιο των αλλαγών, να συζητηθεί και η μείωση των διοδίων.
Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και των εταιριών αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο Μάρτιο. Εξετάζεται να μειωθούν έως και 50% τα διόδια όπου τα έργα είναι σε εξέλιξη, να διατεθούν κάρτες για τοπικές κινήσεις ,αλλά η μη πληρωμή να θεωρείται παράβαση του ΚΟΚ και να υπάρχει ποιντ σύστεμ.
Επίθεση στο κίνημα «δεν πληρώνω δεν πληρώνω», εξαπέλυσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Ο κ. Πεταλωτής υποστήριξε ότι το «δεν πληρώνω» δεν είναι κίνημα, αλλά «τζαμπατζήδες» και σημείωσε ότι «αντίσταση και μαγκιά, όταν αυτά που δεν πληρώνει κάποιος τα πληρώνει πολλαπλάσια ο διπλανός του, δεν γίνεται».
Το κίνημα αυτό βάζει σε κίνδυνο το ελληνικό Δημόσιο τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και πρόσθεσε ότι πρέπει να σεβαστούμε τις συμβάσεις που ισχύουν μέχρι να αναθεωρηθούν.
«Εφόσον είναι υποχρέωση όλων των πολιτών να πληρώνουμε, θα πληρώνουμε όλοι και κανείς δεν μπορεί να κάνει τον μάγκα και μάλιστα ανέξοδα», ανέφερε.
Σε ενάμιση χρόνο αναμένεται να εφαρμοστεί και το σύστημα της χρέωσης των διοδίων ανάλογα με τα χιλιόμετρα που θα διανύουν οι οδηγοί. Η αρχή θα γίνει από την Εγνατία. Τουλάχιστον δύο και τρεις φορές την ημέρα αναγκάζονται να πληρώνουν πολλοί κάτοικοι της βορειανατολικής Αττικής για πάνε και να έρθουν από το σπίτι στη δουλειά τους .
Το υπουργείο Υποδομών επισημαίνει ότι οι διαπραγματεύσεις έχουν ως στόχο να στηριχθούν τα έργα και «κάθε ρύθμιση είτε για τα διόδια, είτε για άλλο θέμα θα γίνει με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον».
Οι αλλαγές στις συμβάσεις κατασκευής των νέων δρόμων θα κυρωθούν από τη Βουλή.
ΠΗΓΕΣ: ΝΕΤ - ΝΕΤ FM - ΑΠΕ/ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλες οι απαντήσεις που έχουν ως στόχο να προάγουν τον διάλογο και την ανεύρεση της αλήθειας καλοδεχούμενες, σχόλια και απαντήσεις που είναι εκτός θέματος και δεν ταιριάζουν σε έλληνες θα απορρίπτονται χωρίς κανέναν ενδοιασμό .