BLYE STAR FERRIES ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ(Ακτοπλοΐα)

Είναι αλήθεια αυτά κύριοι της Blue Star Ferries;
Σας παρακαλώ να δημοσιεύσετε το πιο κάτω πρόβλημα για να μάθει ο κόσμος πως μας κοροϊδεύουν...
Πριν περίπου ένα μήνα έβγαλα από τουριστικό πρακτορείο των Νοτίων προαστίων της Αθηνάς πέντε εισιτήρια (2 ενήλικες και 3 παιδικά ) και ένα αυτοκίνητο με την Blue Star Ferries από Πειραιά για Σύρο την Πρωτομαγιά, και τα ίδια εισιτήρια για την επιστροφή (Σύρο-Πειραιά για της 3 Μαΐου).Προχθές λοιπόν μας πήραν τηλέφωνο από το πρακτορείο (όχι από την εταιρεία) και μας είπαν ότι το δρομολόγιο Πειραιά-Σύρο δεν θα πραγματοποιηθεί λόγω της αργίας-απεργίας της Πρωτομαγιάς!!!Έμεινα κάγκελο, αφού... ξεπέρασα το πρώτο σοκ λέω καλά δεν ήταν τυχερό μας, να περάσω να πάρω τα λεφτά μου πίσω,η κοπέλα από το τουριστικό πρακτορείο μου λέει ότι θα πρέπει να τηλεφωνήσω στην εταιρεία για να το κανονίσω.Στην εταιρεία (Blue Star Ferries) λοιπόν μου είπαν ότι δεν μπορούν να μου επιστρέψουν τα λεφτά αλλά να τα κάνω (τα εισιτήρια) "ανοικτά" για όποτε ξαναταξιδέψω. Μα εγώ δεν έχω σκοπό ξαναταξιδέψω για Σύρο και δεν είναι δικό μου φταίξιμο το ότι ακυρώθηκε το δρομολόγιο, και καλά πριν ένα μήνα γιατί προγραμματίσατε δρομολόγιο για την Πρωτομαγιά που ξέρατε ότι είναι αργία και μου πήρατε τα λεφτά μου;;;Και το πιο τρελό είναι ότι μιλάμε για το δρομολόγιο Πειραιά-Σύρο, το δρομολόγιο της επιστροφής (Σύρο-Πειραιά) θα γίνει κανονικά!!!Οπότε είπα στην γυναίκα να ετοιμάσει τα παιδιά (βατραχοπέδιλα-ψαροντούφεκα και όλα τα συναφή) θα πάμε μέχρι το Σούνιο την Πρωτομαγιά και από εκεί θα το κόψουμε κολυμπώντας μέχρι την Σύρο (άλλωστε τόσα μετάλλια στην κολύμβηση για ομορφιά τα πήραμε;) και πιστεύω ότι μέχρι την Κυριακή το απόγευμα θα έχουμε φτάσει στο νησί για να επιστρέψουμε με το καράβι που έχουμε εισιτήρια!!!!
Αναγνώστης
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜΒ
http://www.eamb.gr/text1/023_aktoploia.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι απαντήσεις που έχουν ως στόχο να προάγουν τον διάλογο και την ανεύρεση της αλήθειας καλοδεχούμενες, σχόλια και απαντήσεις που είναι εκτός θέματος και δεν ταιριάζουν σε έλληνες θα απορρίπτονται χωρίς κανέναν ενδοιασμό .