ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ( Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΑΛΓΗΤΟ ΚΡΑΤΟΣ)


Ξαναενημερώνω

1)Τον Υπουργό Δικαιοσύνης κύριο Δένδια 2)Τους έντιμους Εισαγγελείς και δικαστές της Θεσσαλονίκης 3)Τους δικηγόρους της Θεσσαλονίκης 4)τους συμπολίτες μου 5)Τους :έχουν μηνυθεί από εμένα ως Επίορκοι Δικαστές

Οι : 1)Χαράλαμπος Παπαγεωργίου, Αντιεισαγγελέας Εφετών της Θεσσαλονίκης

2)Αντώνιος Τσαλαπόρτας-Παπαδιά ,Εφέτης-δικαστής της Θεσσαλονίκης

3)Αικατερίνη Τσιγκρέλη –Παπαδιά, Εφέτης- Δικαστής της Θεσσαλονίκης

4)Παναγιώτα Παντελή, Εφέτης-Δικαστής της Θεσσαλονίκης

«Διότι με καταδίκασαν τελεσίδικα για συκοφάντη ενώ γνώριζαν»: 1)Από τις οχτώ μηνύσεις μου εναντίον των αντιδίκων μου και 2)από την προσωπική μου κατάθεση μπροστά τους ,ότι ήμουν ΑΘΩΟΣ και ότι δεν τέλεσα το αδίκημα της συκοφαντίας .Αυτή η πράξη τους είναι καραμπινάτη παρανομία –Φυσικά κρύβει δόλο εις βάρος μου . «ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ, ΑΙΣΧΟΣ, ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!»

Έτσι ακριβώς γράφω στην μήνυση μου με στοιχεία ΒΜ Ε Εγχ/180Βωρ Ε2009.

Βαλαβάνης Αναστάσιος αγρότης ,πτυχιούχος δημοσιογράφος .Ν. Επιβάτες τηλ 23920 20944

(30) Τριάντα φορές καταδικασμένος με 100% ψευδή και ανύπαρκτα στοιχεία

+Δοξάζω και ευχαριστώ τον Τριαδικό Θεό που με φωτίζει και με βοηθά



Υ.Γ Το παραπάνω έγγραφο μοιράστηκε στους δρόμους τις Θεσσαλονίκης της Βέροιας της Ξάνθης και λοιπής βόρειας Ελλάδας .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι απαντήσεις που έχουν ως στόχο να προάγουν τον διάλογο και την ανεύρεση της αλήθειας καλοδεχούμενες, σχόλια και απαντήσεις που είναι εκτός θέματος και δεν ταιριάζουν σε έλληνες θα απορρίπτονται χωρίς κανέναν ενδοιασμό .