Ο.Α ΜΕΤΑ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ..."Οι εποχιακοί κρατάνε την Ολυμπιακή"


"Είμαι εποχική αεροσυνοδός της Ολυμπιακής και πέρασα απο την διαδικασία της συνέντευξης απο την Μαρφίν! Πρόσφατα μου ήρθε επιστολή πως δεν επιθυμούν να συνεργαστούν μαζι μου!
Φυσικά δεν είμαι η μοναδική!Υπήρχαν και άλλες εποχικές-εποχικοί που δεν τους κάλεσαν ούτε για συνέντευξη...
Δηλαδή έχεις έτοιμους εκπαιδευμένους εργαζόμενους μιας εταιρείας και δεν τους δίνεις καν την ευκαιρία να περάσουν απο συνέντευξη!!

Και μετά από όλες τις δεσμέυσεις Βγενόπουλου!!!
Γίνονται όλα πλέον τόσο αθόρυβα που κανείς δεν κατάλαβε πως έγιναν!
επειδή πιστέυω πως είστε αντικειμενικό blog και δεν έχετε συμφεροντα σας παρακαλώ να βγάλετε προς τα έξω το θέμα!
οι εποχικοί κραταμε την Ολυμπιακή τώρα που οι μόνιμοι δηλώνουν τις καθιερωμένες τους καλοκαιρινές ασθένιες και είναι άδικο να μας αφήνουν χωρίς δουλειά!
Εαν αποφασίσετε να κάνετε κάποιο ανάλογο ποστ είμαι διαθέσιμη να σας δώσω πληροφορίες!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ-TROKTIKO.BLOGSPOT.COM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι απαντήσεις που έχουν ως στόχο να προάγουν τον διάλογο και την ανεύρεση της αλήθειας καλοδεχούμενες, σχόλια και απαντήσεις που είναι εκτός θέματος και δεν ταιριάζουν σε έλληνες θα απορρίπτονται χωρίς κανέναν ενδοιασμό .