ΖΗΤΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ...."Πρόβλημα με την Eurobank"


"Αντιμετωπιζω ενα προβλημα με τη Eurobank και θα ηθελα να μου πειτε αν ξερετε σε ποια υπηρεσια θα πρεπει να απευθυνθω...
Προσφατα αποπληρωσα πιστωτικη καρτα της παραπανω τραπεζας μετα απο πολλα τηλεφωνηματα και απειλες σε εμενα αλλα και στην οικογενεια μου για το υπερογκο ποσο των 400 ευρω! Οταν τελικα καταφερα να πληρωσω...
το χρεος μου, η Eurobank προφανως για να με τιμωρησει (οι τοκοι υπερημεριας προφανως δεν ηταν αρκετοι) εδωσε τα προσωπικα μου στοιχεια (ονοματεπωνυμο, κινητο και σταθερο τηλ.) σε διαφορες εταιριες εκδοσης πιστωτικων καρτων και δανειων με αποτελεσμα να με παιρνουν 2-3 τηλ ημερησιως και να με ενοχλουν για τα προιοντα τους.
Αν μπορειτε βοηθηστε με, οχι για να τη γλιτωσω εγω τωρα πια, αλλα για να μην το κανουν και σε αλλους
πολιτες.
Ευχαριστω προκαταβολικα"

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΥΤΟ ...
http//troktiko.blogspot.com/2009/11/eurobank_09.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι απαντήσεις που έχουν ως στόχο να προάγουν τον διάλογο και την ανεύρεση της αλήθειας καλοδεχούμενες, σχόλια και απαντήσεις που είναι εκτός θέματος και δεν ταιριάζουν σε έλληνες θα απορρίπτονται χωρίς κανέναν ενδοιασμό .