ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΕΥΟΥΣΙ ΤΕΚΝΑ...ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΕ...

Το ξέσπασμα του Άκη για την προφυλάκιση της κόρης του: "Ας χτυπήσουν εμένα και ας μην εμπλέκουν την οικογένειά μου"

Ο Απληστος εξυπνάκιας πουλάει και τρέλα μέσα απο το κελί του ...
Ο Α. Τσοχατζόπουλος κατηγορεί ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. ότι σχεδίασαν αυτές τις εξελίξεις

- Το μόνο "αμάρτημα" της Αρετής είναι πως είναι κόρη μου και φέρει το όνομά της δηλώνει ο Άκης
- Την Παρασκευή απολογείται και η σύζυγος του Άκη, κα Σταμάτη
- Τι δήλωσε στην εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου ο συνήγορος της Αρετής Τσοχατζοπούλου

Η προφυλάκιση της Αρετής Τσοχατζοπούλου για την υπόθεση του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος και των μιζών μέσω εξοπολιστικών προγραμμάτων, προκάλεσε την έντονη αντίδραση του πατέρα της και πρώην υπουργού, Άκη Τσοχατζόπουλου, ο οποίος βρίσκεται ήδη σε κελί των φυλακών του Κορυδαλλού.

Ο κ. Τσοχατζόπουλος λίγες ώρες μετά την προφυλάκιση της κόρης του ξεσπά και κατηγορεί ευθέως ότι πίσω από όλες αυτές τις εξελίξεις βρίσκονται τόσο το ΠΑΣΟΚ όσο και η Νέα Δημοκρατία που όπως σημειώνει χαρακτηριστικά "τα έκαναν πλακάκια".

ΟΛΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΚΗ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ

«Αποδέχεται η σημερινή ηγεσία των δύο μεγάλων κομμάτων, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, μια και βρίσκονται μπροστά στις κάλπες, τη μέθοδο της πολιτικής ανθρωποφαγίας και εξόντωσης των εσωκομματικών αντιπάλων με κάθε μέσο, πολιτικά, ηθικά, κοινωνικά; Είμαι βέβαιος, όπως ο καθένας μας, ότι θα την καταδικάσουν απερίφραστα!

Στην πράξη όμως συμφώνησαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, αφού «τα έκαναν πλακάκια» στην Προανακριτική Επιτροπή της Βουλής, από κοινού σχεδίασαν και εκτέλεσαν την ποινική δίωξη για παθητική δωροδοκία, που αποτελεί πρωτοφανή πολιτική δίωξη με νομικό μανδύα σε βάρος μου, μια και το Δικαστικό Συμβούλιο του ΑΕΔ κήρυξε αμετάκλητα την δίωξη αυτή ως απαράδεκτη και ανυπόστατη.

Δεν αρκέστηκαν, όμως, στη δική μου, σε «ζωντανή σύνδεση», σύλληψη και φυλάκιση. Δεν αρκέστηκαν στη διαρκή κατασυκοφάντηση και διαπόμπευση εμού και της οικογένειάς μου για ανυπόστατες κατηγορίες, αλλά εφαρμόζοντας στην πράξη τη «μαύρη» θεωρία της «οικογενειακής ευθύνης» επιδιώκουν τη μεγιστοποίηση των όποιων προεκλογικών οφελών με μια παρωδία «κάθαρσης», που μετατρέπει πλέον τη δική μου δίωξη σε πολιτικό και επικοινωνιακό «κανιβαλισμό» σε βάρος αθώων. Η προσωρινή κράτηση της κόρης μου Αρετής, χωρίς τους λόγους που απαιτεί ο Κώδικας Ποινικής Δικονομίας, και η διαπόμπευση της με την προφυλάκισή της, με μόνο της «αμάρτημα» ότι είναι κόρη μου και φέρει το όνομά μου, ξεπερνά κάθε όριο και μας γυρίζει σε εποχές που όλοι θα ήθελαν να ξεχάσουν.

Διερωτώμαι, αυτοί που δεν δίστασαν να οδηγήσουν έναν ολόκληρο λαό στον όλεθρο, τι άλλο θέλουν; Εμένα ήθελαν να οδηγήσουν στο σύγχρονο «Κολοσσαίο» της κρίσης και της καταστροφής της χώρας μας. Εμένα επέλεξαν. Εδώ είμαι. Ας χτυπήσουν έμενα λοιπόν και ας μην εμπλέκουν τα μέλη της οικογένειάς μου που ουδεμία ευθύνη φέρουν. Αιδώς Αργείοι.»

Μιλώντας στον δημοσιογράφο Νίκο Ευαγγελάτο στην εκπομπή ΣΚΑΙ στις 20:00, ο συνήγορος της κας Τσοχατζοπούλου, Μιχάλης Δημητρακόπουλος τόνισε ότι η κόρη του πρώην υπουργού προφυλακίστηκε άδικα, ενώ αποσαφήνισε πως θα ζητήσει την παρέμβαση θεσμικών οργάνων της δικαιοσύνης για αυτή την προφυλάκιση.

Όπως τόνισε ο κ. Δημητρακόπουλος το συγκεκριμένο ακίνητο προέρχεται από χρήματα που έχουν δηλωθεί στην εφορία καικ στο πόθεν έσχες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι απαντήσεις που έχουν ως στόχο να προάγουν τον διάλογο και την ανεύρεση της αλήθειας καλοδεχούμενες, σχόλια και απαντήσεις που είναι εκτός θέματος και δεν ταιριάζουν σε έλληνες θα απορρίπτονται χωρίς κανέναν ενδοιασμό .