Ήρθε η ώρα ...του Καραμανλή

Οι γενιές τού μέλλοντος θα "ξεχάσουν" την προδοσία τού Εφιάλτη.
Ιστορικός αντίστοιχος όρος θα γίνει το όνομα "Καραμανλής"...
...Ο όρος, ο οποίος θα περιγράφει τον κορυφαίο προδότη τής ελληνικής ιστορίας.
Όταν ονομάζεις "Εθνάρχη" έναν τέτοιον άνθρωπο, δεν πρέπει να διαμαρτύρεσαι για Εμφύλιους και Μνημόνια.
Έχει σκεφτεί κάποιος ποια θα μπορούσε να είναι η πιο απαξιωτική βρισιά στη σύγχρονη ελληνική γλώσσα; ...Η βρισιά με τη μεγαλύτερη απαξιωτική δύναμη - και η οποία δεν πρόκειται να ξεπεραστεί ποτέ - είναι μία και μοναδική ..."ΦΤΩΧΟΜΠΙΝΕΣ".

Με αυτόν τον όρο ο Έλληνας σε απαξιώνει απολύτως. Δεν σου δίνει ούτε το ελαφρυντικό τού πάθους ή της αδυναμίας ή ακόμα και της αφέλειας ...Πάθος για κάποιον, ο οποίος ενεργεί εξαιτίας μιας ανθρώπινης αδυναμίας και αφέλειας για κάποιον που παρασύρθηκε και έσφαλε. Η λέξη "Φτωχομπινές" σε απογυμνώνει από κάθε δικαιολογία.
Στην πραγματικότητα σε χαρακτηρίζει ως εκ του πονηρού ανώμαλο. Είναι μια σύνθετη λέξη, η οποία "παράγεται" από δύο πολύ δυνατές λέξεις. Τη λέξη "μπινές", η οποία είναι ένα τουρκικό "δάνειο" - όπως θα έλεγε ο Μπαμπινιώτης - και περιγράφει αυτόν, που οι αρχαίοι περιέγραφαν ως Κίναιδο ή αρσενοκοίτη ...Αυτόν, που, ενώ δεν είναι ομοφυλόφιλος, "στήνεται" και φέρεται σαν ομοφυλόφιλος, για να εξυπηρετήσει άλλους, οι οποίοι είναι αυθεντικά "παθιασμένοι". Το δεύτερο συνθετικό είναι η λέξη "φτωχός", η οποία αποκαλύπτει το "γιατί" το κάνει αυτό. Είναι αυτός, ο οποίος "μεταμορφώνεται" σε άντρα ή γυναίκα, ανάλογα με τις διαθέσεις και τα γούστα που έχει κάθε φορά ο ανώμαλος "εργοδότης" του.
"Φτωχομπινές", δηλαδή, είναι το απώτατο όριο στο οποίο μπορεί να φτάσει ένας άνθρωπος και μάλιστα ο άνδρας ...Πιο "κάτω" δεν έχει για τον άνθρωπο. Ακόμα και η εκπόρνευση των γυναικών είναι "πταίσμα" μπροστά σ' αυτήν την ανδρική κατάντια. Είναι "πταίσμα", γιατί ως πράξη δεν βγαίνει από τα όρια του "φυσιολογικού" για να βυθιστεί στην "ανωμαλία". Ακόμα και η κτηνοβασία είναι πιο "ελαφριά", γιατί το "θύμα" είναι το ζώο, ενώ εδώ μιλάμε για αυτοθυματοποίηση και αυτοκτηνοποίηση του ανθρώπου. Φτωχομπινές είναι αυτός ο οποίος αυτοθυματοποιείται, παραχωρώντας το σώμα του σε άνδρες - εφόσον δεν είναι ομοφυλόφιλος - , για να βγάλει κανένα φράγκο. Είναι αυτός, ο οποίος γίνεται αρσενοκοίτης, για να βγάλει κανένα φράγκο από ανώμαλους ...Από ανώμαλους, οι οποίοι θέλουν να μετατρέψουν ένα ανθρώπινο ον σε "πτυελοδοχείο" ή "αποχωρητήριο" της ανωμαλίας τους.
Γιατί μπαίνουμε στη διαδικασία να εξηγήσουμε "βρισιές"; Γιατί "τσαλαβουτάμε" μέσα στις "κόπρανα" του υποκόσμου και του κοινωνικού "βόθρου"; Γιατί καθόμαστε και γράφουμε τέτοιου είδους ωμές αναλύσεις και δεν "βαδίζουμε" στον ασφαλή "δρόμο" των "αποστειρωμένων" κειμένων τής πολιτικής ορθότητας, "διανθισμένων" με ψευδοεπιστημονικούς όρους; ... θα σκέφτεται ο αναγνώστης ...Γιατί απλούστατα δεν θα είναι αποτελεσματικός ο λόγος μας ...Γιατί δεν θα μπορέσουμε να δώσουμε την "ένταση" που θέλουμε σ' αυτά που περιγράφουμε ...Γιατί θα τα εμφανίσουμε "επίπεδα", ενώ αυτά είναι "ανάγλυφα" ...Γιατί θα εμφανιστούν ακίνδυνες "γραμμές" εκεί όπου υπάρχουν επικίνδυνοι "γκρεμοί". Γιατί ο "βόθρος" είναι που μας κυβερνάει εδώ και μισό αιώνα και αν δεν εξηγήσουμε τα συμβαίνοντα με όρους "βόθρου", δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβουμε την ουσία των πραγμάτων. Στον κόσμο τής υποκρισίας και της politically correct Νέας Τάξης φτάσαμε στο σημείο να φοβόμαστε τις λέξεις, λες κι αυτές είναι "βρόμικες" και όχι αυτά που κάνουν οι άνθρωποι.
Επιλέγουμε να χρησιμοποιούμε "καθαρά" "υποκατάστατα" και χάνουμε την ουσία των προβλημάτων ...Χάνουμε την ουσία, χωρίς κανένα ουσιαστικό κέρδος. Νομίζουμε ότι "λερωνόμαστε" από τις λέξεις, ενώ οι λέξεις δεν "λερώνουν" κανέναν ...Δεν "λερωνόταν" ο Χριστός, όταν μιλούσε για πόρνες και εκπορνεύσεις. Χωρίς το "σοκάρισμα" των πραγματικών λέξεων, οι οποίες περιγράφουν πραγματικά σοκαριστικές καταστάσεις, δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβουμε ούτε τις εντάσεις ούτε τη βιαιότητα των εκβιασμών, οι οποίοι πραγματοποιούνται, προκειμένου κάποιοι να ελέγχουν τις ηγεσίες μας ...
Απλά πράγματα: Όταν έχεις μπροστά σου έναν ανώμαλο, αυτή η ιδιότητά του κυριαρχεί στη συμπεριφορά σου απέναντί του. Ακόμα και τον πιο διεφθαρμένο άνθρωπο τον σέβεσαι στοιχειωδώς, γιατί παραμένει άνθρωπος ...Τον ανώμαλο δεν τον σέβεσαι απολύτως καθόλου ...Δεν του αναγνωρίζεις τίποτε και σε καμία περίπτωση, γιατί προσβάλει την ίδια την έννοια του ανθρώπου ...Δεν του "αναγνωρίζεις" καμία από την "επιτυχία" του, γιατί αμφισβητείς τον τρόπο που "επιτυγχάνει". Ακόμα κι αν είσαι ένας άστεγος, σιχαίνεσαι και υποτιμάς ακόμα και τον πιο "πετυχημένο" ανώμαλο, γιατί απλούστατα δεν έχεις φτάσει στην ...κατάντια του. Μπορεί να είσαι φτωχός, αλλά δεν είσαι "τελειωμένος", όπως ένας ανώμαλος, που, ακόμα κι αν είναι ο Πρωθυπουργός μιας χώρας, τον αντιμετωπίζεις σαν ένα κομμάτι "χαλασμένο" κρέας...
...Τον βρίζεις, τον φτύνεις και τον εκβιάζεις σαν το τελευταίο "σκουπίδι" τού δρόμου, γιατί απλούστατα καί το θέλεις ο ίδιος καί σου το επιτρέπει αυτός ...Γιατί από την πλευρά σου τον σιχαίνεσαι και θέλεις να του το δείξεις και από την πλευρά του τρέμει στην ιδέα ότι θα τον αποκαλύψεις στον κόσμο και ως εκ τούτου αποδέχεται τα πάντα. Ο ανώμαλος δεν αντιδρά ποτέ, γιατί έχει επίγνωση της αθλιότητάς του ...Ειδικά όταν είναι πολιτικός. Ξέρεις - όπως ξέρει και ο ίδιος - ότι βρίσκεται εκεί όπου βρίσκεται, επειδή απλά βολεύει κάποιους να έχουν κάποιον να τους κάνει τα "θελήματα", μέσω εκβιασμού. Ακόμα και ο τελευταίος κλητήρας μιας πρεσβείας μπορεί να ταπεινώσει με τον πιο σκαιό τρόπο έναν ανώμαλο, ακόμα κι αν εμφανίζεται με την ιδιότητα του πρωθυπουργού.. Ολόκληροι Πρωθυπουργοί μπαίνουν μέσα στις πρεσβείες και γελάνε μαζί τους και οι κλητήρες των φωτοτυπιών. Γελάμε όταν το βλέπουμε να συμβαίνει με τις ηγεσίες των υποσαχάριων "Μπανανιών", αλλά κλείνουμε τα μάτια μας όταν αυτό αφορά τους δικούς μας πολιτικούς.
Καμία ιεραρχία και κανένα πρωτόκολλο δεν λειτουργεί σε μια τέτοια περίπτωση.. Ο ανώμαλος είναι πάντα ανώμαλος και αντιμετωπίζεται ως τέτοιος όποια ιδιότητα κι αν φέρει. Γι' αυτόν τον λόγο αποτελεί πάγια επιδίωξη των "Μεγάλων Δυνάμεων" να τοποθετούν σε ηγετικές θέσεις τέτοιου είδους ανθρώπους στις ελεγχόμενες από τους ίδιους "Μπανανίες". Σε τέτοιες "άρρωστες" καταστάσεις έχουν εμπλακεί οι ηγεσίες μας και αυτές πρέπει να εξηγήσουμε, για να μπορέσουμε να ερμηνεύσουμε και τη σημερινή μας κατάντια ως κράτος. Μόνον με όρους υποκόσμου μπορούμε να εξηγήσουμε τα συμβαίνοντα στην πολιτική ζωή τής πατρίδας μας, γιατί ο υπόκοσμος μας κυβερνά. Δεν λέμε κάτι περίπλοκο. Μόνον αν γνωρίζεις πόσο "βρόμικοι" - ως άνθρωποι - είναι αυτοί που μας κυβερνάνε, μπορείς να καταλάβεις και τον λόγο που καταντήσαμε σ' αυτήν την κατάσταση.
Δεν υπάρχει μυστήριο σε όλα αυτά που ζούμε σήμερα και είναι τραγικά. Η σημερινή κατάντια της Ελλάδας οφείλεται στο γεγονός ότι αφήσαμε τον "βόθρο" να κατακλύσει τις "δεξαμενές" πόσιμου ύδατος. Αφήσαμε τον "βόθρο" να ανέβει στην κοινωνική ιεραρχία και να μας κυβερνά. "Κλείνοντας" τα μάτια στην αθλιότητα, δεν την διώχναμε - όπως νομίζαμε - , αλλά την αφήναμε να επιβιώνει, να ισχυροποιείται και να μας "καταβάλει". Υποκρινόμενοι ότι δεν την βλέπουμε, την αφήναμε να μας προδίδει ως λαό και να μας ξεπουλάει ως κράτος. Εξωραΐζοντας τη χυδαιότητα, φτάσαμε σε σημείο να την ανεχόμαστε, γιατί εφευρίσκαμε "φιλικές" λέξεις που την περιέγραφαν. Ως εκ τούτου την αφήσαμε να μπει στα "σαλόνια" της Δημοκρατίας και να μας κυβερνήσει. Της εμπιστευτήκαμε τους κόπους των γενιών. Της εμπιστευτήκαμε την ελευθερία και την ανεξαρτησία μας. Της εμπιστευτήκαμε την Κύπρο. Όλα αυτά γύρισαν εναντίον μας, γιατί ο "στρουθοκαμηλισμός" δεν βοήθησε ποτέ κανέναν μέσα σε έναν επικίνδυνο κόσμο, όπου ο "σκυμμένος" έχει το κεφάλι του χωμένο μέσα στο χώμα.
Κάποιοι ξένοι έκαναν κατάχρηση της λειτουργίας τής Δημοκρατίας και μπόρεσαν και επέβαλαν στην "κορυφή" της κοινωνικής ιεραρχίας πραγματικούς ανώμαλους ανθρώπους. Εκμεταλλεύτηκαν τα χαρακτηριστικά τής Δημοκρατίας και την "άλωσαν", μετατρέποντας σε υποχείριά τους αυτούς τους ανθρώπους. Εκμεταλλευόμενοι τις ανοικτές "πόρτες" τής Δημοκρατίας και τα μέσα τής προπαγάνδας, "έσπρωξαν" ανώμαλους ανθρώπους στην κορυφή τού συστήματος. Αυτό είναι το πρόβλημα και σε αυτό το σημείο υπάρχουν οι ευθύνες τού λαού. Η Δημοκρατία έχει μια συγκεκριμένη "παθογένεια" και είναι υποχρεωμένοι αυτοί που την "χρησιμοποιούν" να τη σέβονται. Δεν είναι δυνατόν να μην γνωρίζεις τα χαρακτηριστικά τού "μέσου" που χρησιμοποιείς και εμπιστεύεσαι πάνω του τη ζωή σου. Δεν είναι δυνατόν να θέλεις να χρησιμοποιείς αεροπλάνο και να έχεις την απαίτηση να το σταματάς στον αέρα για ν' ανέβεις και να κατέβεις. Δεν είναι δυνατόν να θέλεις να χρησιμοποιείς πλοίο και να θέλεις να "σκάβεις" στα αμπάρια του. Σε κάθε περίπτωση θα την πληρώσεις, γιατί θα καταστρέψεις το "μέσο" επιβίωσής σου και μαζί μ' αυτό θα καταστραφείς κι εσύ.
Η Δημοκρατία είναι ένα τέτοιο "ιδιόμορφο" σύστημα, το οποίο δεν είναι φυσικό. Είναι ανθρώπινο δημιούργημα και ως εκ τούτου έχει τη δική του παθογένεια ...Μια παθογένεια, την οποία τη γνώριζαν καλύτερα από τον καθένα οι εφευρέτες της και άρα οι αρχαίοι Έλληνες. Αν, για παράδειγμα, μπορούσαμε να κάνουμε ένα "θαύμα" και να "αναστήσουμε" έναν από τους μεγάλους πολιτικούς άνδρες τής αρχαίας Αθήνας, για να του ζητήσουμε να μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε τη σημερινή αθλιότητα, τι θα μας έλεγε; Δεν θα μας έλεγε ότι πέσαμε θύματα προδοσίας από την πλευρά των ηγετών μας; ...Από εκεί θα ξεκινούσε. Είναι προφανές ότι έχουμε πέσει θύματα προδοσίας. Το θέμα είναι ποιος και πότε μας πρόδωσε. Τι θα μας έλεγε λοιπόν ο αρχαίος μας πρόγονος;
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/…/irthe-i-ora-tou-karaman…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι απαντήσεις που έχουν ως στόχο να προάγουν τον διάλογο και την ανεύρεση της αλήθειας καλοδεχούμενες, σχόλια και απαντήσεις που είναι εκτός θέματος και δεν ταιριάζουν σε έλληνες θα απορρίπτονται χωρίς κανέναν ενδοιασμό .