ΤΙ ΛΕΕΙ ΩΡΕ ΤΟΥΤΟΣ ;;;ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ!!! "ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ ΞΕΦΟΥΣΚΩΝΕΙ"

Ο  "μέγας"  και " τρανός " ΚΑΖΑΚΗΣ  ( εκ  των ιδρυτών  του  ΕΝΙΑΙΟΥ   ΠΑΛΛΑΪΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ )  ΛΕΕΙ :
"Έλληνας  είναι όποιος  επενδύει  σ' αυτή  τη  χώρα  το  μέλλον  το  δικό  του  και  το  μέλλον  των  παιδιών  του ΑΝΕΞΡΤΗΤΩΣ  ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ"   ( http://hellenicrevenge.blogspot.com/2011/11/video_9634.html  ) και  παρακάτω  "Ένας  είναι  ο  λαός  ανεξάρτητα  του  τί  πιστεύει  και  ποιά  είναι  καταγωγή  του .  ΑΥΤΟ  ΠΑΜΕ  ΝΑ  ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ" .

ΑΠΑΝΤΗΣΗ :

Η Ελλάδα πρέπει να αποχωρήσει άμεσα από τις διαπραγματεύσεις.

Η Ελλάδα πρέπει να αποχωρήσει άμεσα από τις διαπραγματεύσεις.
Το "Μακεδονικό Ζήτημα" εξελίσσεται σε "βαρίδιο", που απειλεί να "βυθίσει" την ανθρωπότητα ολόκληρη σε μια νέα και πρωτοφανή βαρβαρότητα ...Μια βαρβαρότητα, που είναι βέβαιον ότι στο άμεσο μέλλον θα της κοστίσει πάρα πολύ ακριβά. Από τη στιγμή που κάποιοι ισχυροί παράγοντές της αποφάσισαν —για λόγους πολιτικών σκοπιμοτήτων— να αγνοήσουν την επιστήμη της ιστορίας, στην πραγματικότητα ανοίγουν τον "ασκό" του Αιόλου, χωρίς να γνωρίζουν τις συνέπειες που θα κληθούν ν' αντιμετωπίσουν στο άμεσο μέλλον.
Σε μια τέτοια περίπτωση θεωρούμε βέβαιον ότι το πρόβλημα θα το βρουν "μπροστά" τους. Θα κληθούν να το αντιμετωπίσουν εκ νέου, γιατί είναι βέβαιο ότι δεν θα σταματήσει εκεί όπου τους βολεύει, παρά θα "σαρώσει" τα πάντα, απειλώντας τα με καταστροφή. Από τη στιγμή που αποφάσισαν —για λόγους οι οποίοι δεν άπτονται καμίας ιστορικής ή επιστημονικής ανάγκης— να "χαρίσουν" την ιδιότητα των "Μακεδόνων" σε κάποιους ανθρώπους, οι οποίοι δεν πληρούν καμία προϋπόθεση γι' αυτήν την ιδιότητα, είναι βέβαιον ότι περνούν έναν επικίνδυνο "Ρουβίκωνα" χωρίς επιστροφή ...Ένα "Ρουβίκωνα", που, αν τον "περάσεις" μία φορά, θ' αλλάξει ο κόσμος γύρω σου.

2012...η χρονιά που οι γυναίκες θα σώσουν τον κόσμο!!!

2012

...η χρονιά που οι γυναίκες θα σώσουν τον κόσμο.

Πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα.


Η έννοια του "Υιού" είναι έκφραση της Θείας Οικονομίας


ή εφεύρημα της πατριαρχίας;


Τι λένε γι' αυτό οι φεμινίστριες ή οι ομοφυλόφιλοι;


Τι ακριβώς περιμένουμε το 2012;


Όταν οι Πρωτόπλαστοι υπέπεσαν στο "Αμάρτημα", στην πραγματικότητα μπήκαν σ' έναν δρόμο χωρίς γυρισμό. Έναν δρόμο τιμωρίας και δυστυχίας, τον οποίο ήταν καταδικασμένοι να διανύσουν σε όλο του το μήκος. Στην πραγματικότητα εκείνο το αμάρτημα αποτελεί την καθοριστική φάση της μετάβασης της ανθρώπινης κοινωνίας από τη μητριαρχική της μορφή σ' αυτήν της πατριαρχικής. Τη μετάβαση από την κοινωνία της επιβίωσης σ' αυτήν του πολιτισμού. Τη μετάβαση από την κατάσταση της "στατικότητας" σ' αυτήν της "προόδου". Οι "κατάρες" του Θεού, για την εποχή που θα ακολουθούσε, ήταν απόλυτα σαφείς. Δεν υπήρχε κάτι αφηρημένο σ' αυτές. Δεν υπήρχαν μυστηριώδη αίτια, τα οποία θα ταλαιπωρούσαν τον άνθρωπο σ' αυτήν τη βασανιστική πορεία. Ό,τι θα τον βασάνιζε ως είδος γενικά και ως φύλο ειδικά του το περιέγραψε με σαφήνεια.

Υπήρχε δηλαδή γνώση για τη βασανιστική πορεία του ανθρώπινου είδους.

Μετά από 3 ημέρες "ξύπνησε" το ΒΗΜΑ..για το ξεπούλημα των Airbus της Ολυμπιακής

Επιτυχημένη αξιοποίηση των δημοσιευμάτων του exomatiakaivlepo και του  taxalia που ανέδειξαν το θέμα κάνει και η εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ , που γράφει:
31 εκατ. ευρώ για τα Airbus της Ολυμπιακής
Σε εταιρία, στην οποία συμμετέχει η Sciens του κ. Ι. Ρήγα, περνούν τα υπερατλαντικά αεροσκάφη της πρώην ΟΑ
Μόλις 31 εκατ. ευρώ θα εισπράξει τελικά το Ελληνικό δημόσιο για την πώληση των

ΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ? 2012 Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΔΡΑΚΟΥ!!!


Εδώ και καιρό  και αφού έχουμε διαβάσει και μελετήσει τον ΥΔΡΟΧΟΟ  πιστεύουμε ότι η Ελληνική αυτή νέα  ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ μπορεί αλλάξει τον κόσμο προς το καλύτερο. Πότε όμως;
Κανείς μας δεν το ξέρει...
Η κινέζικη αστρολογία αποκαλύπτει και η φίλη μας η Γεωργία Κιάφη ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ...το 2012 θα είναι η χρονιά του ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΔΡΑΚΟΥ.
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ …  τι προβλέπει η Κινέζικη Μεταφυσική;;;